Subject: KIIRE! RE: Kooskõlastuse taotlus võistlusautode treeningsõitude korraldamiseks
From: Prepwin Motorsport <[email-masked]>
To: Raul Goos <[email-masked]>, [email-masked]
Date: Wed, 26 Jun 2024 12:21:03 +0000

Tere!

Kahjuks läbirääkimiste tulemusena me Gabrieliga kokkuleppele ei saanud, seega
lisasin manusesse uue taotluse koos uute lõikudega:

02.07 soovime endiselt treeningut läbi viia tee nr 25179 Vakari-Pari-Tsiistre
kilomeetritel 5,5 - 8,2 ning tee nr 25218 Mäe-Suhka - Puspuri kilomeetritel 0,0
- 0,3.

03.07 soovime treeningut läbi viia järgnevatel lõikudel (2 erinevat treeningut):

 * Tee nr 25106 Plaani - Pari – Kündja kilomeetritel 4,9 – 9,1 ning tee nr 25179
   Vakari - Pari - Tsiistre tee kilomeetritel 11,0 - 13,2
 * Tee nr 4680156 Missokülä - Väiko-Tiilige kilomeetritel 0,0 - 2,5 ning tee nr
   25219 Tiilige-Ritsiko tee kilomeetritel 0,7 - 4,3

Manusena lisatud liikluskorraldusskeemid ja allkirjastatud taotlus teede
kasutamiseks.

Palun teie kooskõlastust antud teedel võistlusautode treeningu korraldamiseks.

Lugupidamisega

Jakko Viilo

Prepwin Motorsport

Tel.: (+372) 56266244

On Thursday, 20. June 2024 at 08:51, Raul Goos <[email-masked]>
wrote:

Tere

Teatan, et teele nr 25234 Luutsniku-Plaani km 3,8-7,0 on transpordiamet
väljastanud loa testsõitude korraldamiseks samal ajavahemikul.

Annan teada, et 03.07.2024 riigitee 25234 Luutsniku-Plaani km 3,8-7,0
kasutamiseks transpordiamet teile luba ei väljasta.

Juhul kui soov 03.07.2024 testsõite läbi viia, siis vajalik leida teine koht.

 

Parimate soovidega

Raul Goos

liikluskorraldaja

teehoiuteenistuse lõuna osakond

+372 53435935

www.transpordiamet.ee [http://www.transpordiamet.ee/]

 

 

 

From: Prepwin Motorsport <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 20, 2024 8:02 AM
To: Raul Goos <[email-masked]>; MNT Teed
<[email-masked]>
Subject: Kooskõlastuse taotlus võistlusautode treeningsõitude korraldamiseks

Tere!

MTÜ Prepwin Motorsport annab teada, et soovib läbi viia järgnevatel Rõuge vallas
asuvatel teedel võistlusautode treeningsõite:

 * 02.07.2024 (T) tee nr. 25179 Vakari-Pari-Tsiistre kilomeetritel 5,5 -
   8,2 ning tee nr 25218 Mäe-Suhka - Puspuri kilomeetritel 0,0 - 0,3
 * 03.07.2024 (K) tee nr 25234 Luutsniku-Plaani kilomeetritel 3,8 - 7,0

Käesolevale kirjale on lisatud manusena allkirjastatud loa taotlus teede
kasutamiseks avaliku ürituse korraldamiseks ja kasutada plaanitava
teelõikude liikluskorraldusskeemid.

Palun teie kooskõlastust mainitud teelõikude kasutamiseks võistlusautode
treeningsõitude tarbeks. 

Lugupidamisega

Jakko Viilo

Prepwin Motorsport

Tel.: (+372) 56266244